20080429

Starcraft 2 geliştiricilerinden cevaplar #2

Starcraft 2 'yi yapan ekipten oyundaki detaylara ait bazı cevaplar:

Terran nükleer saldırısından çıkabilecek iki ünite Protoss mothership ve Protoss immortal olacak. immortal 'ın hardened shield geliştirmesi yapıldıysa nükleer saldırıdan sadece 10 zarar alacak. Normalde nükleer saldırı bütün ünitelere 800 vuruyor.



Zerg roach saniyede 15hp rejenere olacak. Zarar aldıktan 6 saniye sonra tam olarak rejenere olabilecek. roach 'u yoketmek için focus-fire veya crucio siege tank ve archon gibi ağır üniteler gerekecek.

overlord 'un gelişmiş hali olan overseer; daha hızlı olacak, görünmez üniteleri görebilecek, altındaki yeri creep yapabilecek ve kaynakları kirleterek kullanılamaz hale getirebilecek. Ayrıca olduğu yerde kaldığı sürece görüş açısı genişleyecek (görünmezleri görmek mesafesi aynı kalacak).

Terran reactor eklentisi ile binaların üretim sıraları 2 ye çıkacak. Yani bir binadan aynı anda iki ünite çıkabilecek. Bu ne demek, iki barracks yerine, bir barracks + reactor yapılarak kaynaktan kar edilecek. Bu özellikle pahalı binalarda çok önemli olacak.

İlk Starcraft 'teki gibi araziye göre binaların doku değiştirmesi (karlı Terran binaları gibi) düşünülüyor ancak henüz uygulanmamış durumda.

Protoss high templar 'ın illusion yeteneği çok güçlendirildi. Artık illüzyonlar orjinal ünitesinin tam hitpoint 'ine sahip olup iki kat zarar alacaklar. Ayrıca süreleri 2 ~ 3 dakikaya çıkarıldı. Önceden 100 manaya yapılan illusion artık 40 manaya yapılacak.